Translate

sábado, 16 de noviembre de 2013

こんにちは/Hi!

お元気ですか。

今週は私たちのクラスメートがニースから帰りました。私たちは帰りが欲しかったけれどニースがとても好きで彼たちは帰りたくなったのです。

今週の火曜日は教育委員会でした。世界の首相とユニバースの首相がしゃべりました。その室の壁には大きな虫があって世界の首相がその虫を怖がれ何人か座っていた所の上にポコンと落ちました。

木曜日は曇りで寒かったです。これは僕にとってサッカーをすることには良いです。けれど、トレーニングに行く前に雨が降り始めました。フィールドがぬれて泥だらけでした。気持ち悪かったです。

昨日は、理科の授業で先生がパトリシアとぼくに問題しました。僕は九十点を取りました。パトリシアは何点取ったか分からないけど八十五か八十七点あたりです。

今日はエドゥアルドとスペイン語のレッスンをしました。スペイン語が上手になっています。

またね

How are you?

This week, our classmates have returned from Nice. We wanted them to return but they don't want to because they had good time there.

Last Tuesday, there was a school council. The World President and the Universe President spoke. In one of the walls, there was a big insect. World President scared the insect and it fell next to the place where some people was sitting.

Thursday was cold and cloudy, so it was good to play football. But, before going to the training, it started to rain. The field was wet and muddy. It was disgusting.

Yesterday, Sciences teacher ask Patricia and me some questions about the subject. My mark was a 9 and Patricia's one will be a 8,5 or 8,75, but we don't know yet..

Today, we have taught Spanish to Eduardo. He's learning a lot.

Bye bye

Sergio

No hay comentarios:

Publicar un comentario